آغاز مجدد سیرک بوندس‌لیگا با زدن ۷گل بایرن درخانه بوخوم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از آغاز به کار مجدد کارخانه گندله سازی خبر داد و گفت: تا پایان سال به تولید سالانه ۴ میلیون تن گندله خواهیم رسید.
تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان اشغالگر علیه «نتانیاهو» و کودتای قضایی وی هم اکنون برای بیستمین هفته متوالی آغاز شده است.
وراث قانونی جانباختگان با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۳۸۴۲۱۱ و ۰۲۱۸۸۳۸۴۲۱۲ در ساعات اداری جهت دریافت اطلاعات و آغاز فرآیند مذکور تماس بگیرند، همچنین پیام‌های مربوطه از طریق ایمیل نیز به نشانی ContactPS ۷۵۲@MRUD.IR دریافت می‌شود.
همزمان با تداوم روند تخلیه اتباع خارجی از سودان، منابع رسانه‌ای از آغاز مجدد درگیری‌ها با انواع سلاح سبک و سنگین در اطراف کاخ ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
باوجود اعلام آتش بس ۲۴ ساعته میان نیروهای ارتش سودان و شبه‌نظامیان پشتیبانی سریع، درگیری ها در خارطوم و اطراف کاخ ریاست‌جمهوری باردیگر آغاز شد.
رسانه‌های عربی با اشاره به آغاز مجدد درگیری‌ها در سودان گزارش دادند که جنگنده‌ها برفراز آسمان خارطوم به پرواز درآمده‌اند.
رسانه‌های عربی از آغاز مجدد درگیری‌ها میان نیروهای ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع این کشور در مناطق مختلف خارطوم خبر دادند.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای همگانی از آغاز به کار مجدد طرح ملی شهرهای فعال ایران(شفا) در راستای کمک به کاهش کم تحرکی بین مردم خبر داد.
وزارت خارجه آلمان در اقدامی مداخله جویانه به بهانه ناآرامی های پراکنده اخیر در ایران اعلام کرد: دلیلی برای آغاز مجدد مذاکرات برجام نمی‌بینیم!
یک مقام یمنی به عربستان هشدار داد که اگر جنگ مجددا آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آنها صفر و با کسری روبرو خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور تقریبا جوی آرام را شاهد خواهیم بود و روز سه‌شنبه بارش‌ها مجدد آغاز می‌شود.
وزارت امور خارجه آمریکا با این ادعا که از سر گیری روابط سوریه و جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، به «ضرر فلسطینیان» است، به آغاز مجدد روابط طرفین تاخت.
خرم‌آباد- اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود- خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.
رئیس امور نظام فنی و مشاوران سازمان برنامه و بودجه گفت: با راه‌اندازی مجدد سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و اجرایی کشور «ساجار»، امکان انحصار، تبانی و فساد در قراردادها کاهش پیدا می‌کند.
داوطلبانی که در کنکور ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، اما در بازه زمانی انتخاب رشته (۱۷ تا ۲۴ مرداد) موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند از روز سه‌شنبه، ۱۵ شهریور تا پایان روز پنج‌شنبه، ۱۷ شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.
بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از شروع فعالیت مجدد صادرات گاز مایع از بندر شهید باهنر خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
درگیری های شدید در طرابلس که از صبح امروز آغاز شده تا کنون دست کم ۷ کشته و ۳۱ زخمی بر جای گذاشته است.
درگیری های شدید در طرابلس که از صبح امروز آغاز شده تا کنون دست کم ۷ کشته و ۱۰ زخمی بر جای گذاشته است.
درگیری های شدید در طرابلس که از صبح امروز آغاز شده تا کنون دست کم سه کشته و ۱۰ زخمی بر جای گذاشته است.
اوپک پلاس روز پنج شنبه در پایان دیدارهای دو روزه خود، اعلام کرد به افزایش تولید نفت برنامه ریزی شده در اوت پایبند می ماند اما از صحبت درباره سیاست نفتی پس از سپتامبر، اجتناب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ